تبلیغات
مطالب اینترنتی - مطالب آذر 1396
 


وبسایت خبرآنلاین: فروش در دنیای آنلاین کار سختی نیست اما کار زمانی سخت می‌شود که باید کالای خریداری شده را با رعایت اصول و استانداردهای بین‌المللی به دست مشتری برسانید.

فروشگاه‌های آنلاین ایرانی هم زمان با تغییر گرایش نسل جدید به خرید از سایت‌ها با سیل عظیمی از کلیک روبرو شده و این چیزی است که بسیاری از استارتاپ‌ها آرزوی آن را دارند.

اما این تنها روی خوش ماجراست و زمانی پتانسیل واقعی این سایت‌ها مشخص می‌شود که در رخدادهای فروش و حراجی‌های آنلاین مشتریان زیادی به آنها اعتماد کرده و خرید می‌کنند.

اخیرا فروشگاه‌های ایرانی با کپی برداری از رخداد حراجی آنلاین آمریکایی بلک فرایدی دست به تبلیغات گسترده فروش زدند اما ظاهرا بدون برنامه‌ریزی اصولی (و متاسفانه رو آوردن به سیستم هیئت‌وار) خود را برای این حجم از مشتری آماده نکرده بودند.

در حال حاضر این سایت‌ها با بحران عظیم لجستیک روبرو شده و نتوانسته‌اند رضایت مشتری را به نحو احسن به خود جلب کنند.

تاخیر در ارسال سفارش، مشتری آزاری است که باعث می‌شود تا کاربران در خریدهای بعدی نسبت به فروشگاه‌های آنلاین دچار تردید شده و ترجیح دهند کالا را گران تر اما سریعتر و به صورت فیزیکی به دست بیاورند.

برخی مشکلاتی که این روزها مشتریان فروشگاه‌های آنلاین با آن مواجه هستند به شرح زیر است:

پشت خط ماندن طولانی کاربران برای رهگیری سفارش به دلیل تعریف غلط سیستم

هنگ کردن نرم افزار آنلاین برای رهگیری و عدم دسترسی به وضعیت واقعی سفارش کالا

عقب بودن و آپدیت نبودن ماژول رهگیری سفارش علی رغم تبلیغات فراوان درباره نرم افزارهای پشتیبانی آنلاین

عدم سینک بودن اپراتور انباردار با مسوول ارسال سفارش و پیکِ آورنده کالا

تاخیر بیش از یک هفته در ارسال کالا به دلیل حجم بالای سفارشات

مجبور کردن پیک‌ها به بردن کالای بیش از اندازه و بیش از تایم وعده داده شده

آفلاین شدن ارسال سفارشات و عدم پیگیری فروشگاه برای ارسال به موقع کالا

45 دقیقه پشت خط ماندن در حالی که نوبت شما نفر دهم در صف انتظار است، چه معنایی می دهد؟ باگ نرم افزاری؟ دروغ بودن شماره نوبت؟ یا اینکه هر نفر 4.5 دقیقه مکالمه می‌کند؟ یعنی اوضاع سفارشات بی ریخت است؟

ادعای آنلاین بودن کار آسانی است اما عدم رعایت اصول مشتری مداری و استانداردهای تعریف شده بین‌المللی باعث عقبگرد مردم از فضای مجازی می‌شود و فروشگاه‌های آنلاین که پول هنگفتی به جیب می‌زنند ( برخلاف فروشگاه‌های آنلاین دنیا آمار فروش هم نمی دهند) را تبدیل به ویترین دروغ آنلاین می‌کند.



لینک منبع

مطلب بحران لجستیک در فروشگاه‌های آنلاین ایرانی در سایت مفیدستان.


لینک منبع و پست :بحران لجستیک در فروشگاه‌های آنلاین ایرانی
http://mofidestan.ir/%d8%a8%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%84%d8%ac%d8%b3%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%a7%db%8c/



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :



وبسایت دیجی کالا مگ – خشایار شاهسون: تا شروع نمایشگاه زمان زیادی باقی‌ نمانده و بسیاری از علاقمندان برای شروع مهیج‌ترین رویداد خودرویی ایران لحظه‌شماری می‌کنند. در همین هیجان بی حد و مرز، کافی است بشنویم که نمایشگاه خودرو امسال یک غایب بزرگ دارد؛ BMW. غیبت این برند می‌تواند از جذابیت هرچه بیشتر نمایشگاه کم کند.

پارسال یکی از مهیج‌ترین بخش‌های نمایشگاه، غرفه‌ی پرشیا خودرو بود. در این غرفه با محصولات هیجان‌انگیز شرکت آلمانی BMW دیدار داشتیم؛ از خودروی اسپرت فضایی i8 گرفته تا جدیدترین اتاق لوکس سری ۷٫ به واسطه‌ی حضور محصولات جذاب این شرکت، غرفه‌ی پرشیاخودرو به یکی از شلوغ‌ترین‌ غرفه‌های شهرآفتاب تبدیل شد. حالا امسال خبردار می‌شویم که این شرکت بنا به دلایلی در نمایشگاه امسال غایب خواهد بود.

نکته‌ی جالب اینجاست که در نمایشگاه امسال شاهد حضور رقیب هم‌وطن بی‌ام‌و یعنی مرسدس‌بنز هستیم. شرکت ستاره‌ایران برخلاف غیبت سال گذشته تصمیم گرفته به نمایشگاه خودرو امسال پا بگذارد. احتمال می‌رود این شرکت مدل جدید از اتاق E مونتاژ را به نمایش بگذارد.

شما نظرتان را درمورد غیبت بی‌ام‌و در نمایشگاه خودرو تهران چیست؟



لینک منبع

مطلب BMW، غایب بزرگ نمایشگاه خودرو امسال تهران در سایت مفیدستان.


لینک منبع و پست :BMW، غایب بزرگ نمایشگاه خودرو امسال تهران
http://mofidestan.ir/bmw%d8%8c-%d8%ba%d8%a7%db%8c%d8%a8-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%a7%d9%85%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7/



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




مطالب اینترنتی
درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : نویسنده
نویسندگان
آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :